Volgers

vrijdag 16 juli 2010

Garden & flowers



Weer zo lekker bezig met mijn volgende zomerse kaartje.Eindelijk is het ook weer lekker afgekoeld buiten, dus ben ik zelf ook een stuk vrolijker.  :D
De sketch is zo leuk, dat ik met nog eentje bezig ben en dan snel nog een voor de jarige zwager.
Als ze klaar zijn dan laat ik jullie natuurlijk ook zien.

Nog een dag en dan laat ik jullie weten wie de winnaar van mijn CANDY is geworden, dus nog even spannend!


Ik doe mee aan:

Papertake Weekly Chalenge -In the Garden Challenge
Wild Orchid Challenges- Say it with Flowers
Stempelträume #39- Green + 2 other colours
Stamp Something Challenge- Something Digital

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: wit, groen en creme
Stempels: ?
Ponsen: TH embossing achtergrond en vlinder ponsen
Embellishments: rafia lint, perlen-pen
Color Medium: Cat's Eye, copics

Bedankt voor het kijken en groetjes

10 opmerkingen:

  1. Hoi Ula!

    Wat een mooi kaartje. Ik zou het leuk vinden als je mee zou doen met Stamp Something. Deze week is de challenge Something Digital.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow what a card!

    Thanks for joining us this week at StempelTräume!

    Hugs, Sande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautiful! Thank you for joining us at Papertake Weekly challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje heb je weer gemaakt Ula.
    Leuk die vlindertje boven aan je kaart,

    Fijn weekend,groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een vrolijk kaartje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is adorable!! Thanks for joining the Stamp Something Challenge this week! Hugs~ Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty!
    Thanks for joining the very first ever Wild Orchid Crafts Challenge!
    Hugs, Dena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey, wat leuk dat je meedoet met de Stamp Something Challenge!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card! Fabulous colouring and layout and I love the embossed strips behind the image. Thanks for playing at Stamp Something, hope to see you back next week!
    Hugs
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula