Volgers

zaterdag 21 augustus 2010

Easel kaart anders



Ik heb ergens een easel kaart gezien, die qua opbouw net even anders was. Ik wilde voor mijn jarige moeder een vrolijk tuinkaartje maken. Zo kwam ik op het idee om een tuinscene met een hekje te maken.

Ik doe mee aan:
- Everybody-Art-Challenge Blog- #104-IN THE GARDEN
- OSAAT- Challenge#26 Pack A Punch
- Wild Orchid Challenges- #3 – One for the Girls

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: groen, geel, roomwit en scrappapier "Zomer"
Stempels: Snoesje en embossing tekst "Best Wishes"
Ponsen: nestabilities, MS kader set, bloemen en blad pons en sizzix hekje
Embellishments: parlen pen,
Color Medium: Cat's Eye, copics

Bedankt voor het kijken en groetjes

7 opmerkingen:

  1. Wow thats beautiful hunni Thanks for joining OSAAT

    Call back tomorrow new challenge and winners

    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, that's lovely! I love the shape and those flowers are so pretty.

    Thanks for joining us at One Stitch at a Time this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really pretty card hun, love the colours you have used
    thanks for joining us this week at OSAAT
    hugs shell xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden hoor je easelkaart.
    Denk dat je moeder er blij mee zal zijn.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful card, thanks for joining us at OSAAT this week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook geweldig,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sweet card !! I love the cute image. thanks for joining in our challenge.
    hugs tina46
    eac-team

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula