Volgers

vrijdag 27 augustus 2010

Traditionele Kerstkaart




Dit keer heb ik een traditionele Kerstkaart gemaakt en ook weer groot qua formaat. Bij Just Ink Lined hebben ze weer erg veel mooie digi stempels en deze vond ik ook zo mooi, dus heb ik toch nog een Kerstkaart gemaakt. 
Ik ben nog niet zo ver met dit soort kaartjes, omdat ik het druk had met de kaartjes voor mijn kaarten voorraad. Ik heb de laatste 15 stuks verkocht in één keer. :D

Ik ben zeer benieuwd, maken jullie altijd grote kaarten of ook kleiner qua formaat (b.v. 13,5x 13,5 cm) ?

Ik doe ook mee aan:-Wild Orchid Challenges-
#4–Make it Sparkle

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: wit, groen cardstock, goud metallic karton en scrappapier "Kerst"
Stempels: Just Ink Lined 
Ponsen: nestabilities, 
Embellishments: glitter, lint met sterren
Color Medium: Cat's Eye, copics

Bedankt voor het kijken en groetjes

5 opmerkingen:

  1. Prachtige traditionele kerstkaart Üla!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje hoor Ula, mooi ingekleurd ook!

    Om nog even op je vraag te antwoorden; ik maak altijd kaarten van 13,5 bij 13,5cm, en soms 10,5 bij 14,8cm, verder eigenlijk niet. Maar eens een keer een heel andere vorm is ook leuk natuurlijk. Ga ik snel weer eens doen ;-)
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ula, Bedankt voor je compliment en ik zal eens ga solliciteren hoor. Maar ik werk liever in een hobby zaak of een tuincentrum.

    Je kaartje is weer schitterend en ik hou van de traditionele kerst kleuren.
    En wat een prachtige stempel en zo mooi ingekleurd.

    Mijn kaarten zijn haast allemaal 14 bij 14 kleiner nooit want dan kan ik er niet genoeg opplakken (lol). Je weet ik hou van volle kaarten al kan ik rustige kaarten echt wel waarderen hoor.

    Fijn weekend Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Ula,zo mooi die kerstklokken,prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige traditionele kaart Ula......mijn kaarten zijn meestal 15x15 cm...kun je er lekker veel op kwijt!
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula