Volgers

zondag 7 november 2010

Kerstkaart #11



Vandaag heb ik alleen tijd gehad om weer de traditionele Kerstkaart als een cross kaart en lekker ingepakt te maken en nog twee andere Kerstkaartjes voor het commercieel doel, die laat ik dus niet op mijn blog zien. Als ik nog vanavond de tijd heb, ga ik verder met mijn kleine kadootje verder en die laat ik natuurlijk jullie zo snel mogelijk zien.

Met dit kaartje doe ik mee aan:
- Mo's Digital Pencil Challenge #56 - What's in Your Pocket?
- Wild Orchid Challenge #9 - Classic Christmas (RED & GREEN)
- Winter Wonderland Challenge - Sing a Christmas Carol
- Sir Stampalot Challenge - November ... Christmas Tradition

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: cardstock en scrappapier "Kerst rood" en "groen"
Stempels: Mo Manning en Magnolia "Muziek blad"
Ponsen: EK borderpons klokjes, mallen van Marianne Design kerststerren en embossing tekst "Merry Christmas"
Embellishments: glitter en perlen pen
Color Medium: copics,

Bedankt voor het kijken en groetjes

15 opmerkingen:

  1. wat een lekker vrolijk kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kerstkaartje Ula.
    Dit model kaart is altijd heel mooi en leuk om te maken.
    Leuke stempel van het zingende koortje als je goed luistert hoor je ze Stille Nacht zingen.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is adorable! I love the little choir and the sheet music. Thanks for joining us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Ula,mooi papier,lief die stempel.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a great card, I love the flowers.
    Thanks for joinging Wild Orchid Craft's Classic Christmas Challenge!

    Hugs, Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the card, and just right for our challenge. Thanks for playing along at Winter Wonderland. Hope to see you back on Friday. Marianne x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great choice of image for this card.. Thanks so much for joining us at Mo's. What a great pocket cards..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A lovely creation thank you for joining us this week at Winter Wonderland
    Hugs Kate x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart weer Ula! Ik moet toch hoognodig eens zo'n soort kaart maken.

    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi there

    What a very pretty Christmas card, such a lovely design with the little pocket.

    Thank you for joining in at Stampalot Challenge this month and good luck.

    B x
    More Stampalot candy here

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your musical pocket card, great idea and very beautiful. Thanks for joining us at Sir Stampalot this month.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a beautiful pocket card. Thank you for entering it into the challenge at Sir Stampalot this month.
    Clare x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow its very lovely,
    thanks for joining us in the Sir Stampalot Challenge, hugs chris xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous creation, thanks for joining Sir Stampalot’s challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Two gorgeous Christmas creations! Thanks for Sharing with us at Sir Stampalot and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula