Volgers

vrijdag 11 februari 2011

Love is...


Ik was misschien de laatste dagen hier een beetje stil geweest, maar zeker lekker creatief bezig. Alleen de kaarten en creaties die ik heb gemaakt, kan ik pas laten zien als ze bij de jarigen zijn aangekomen. Dat houden jullie nog tegoed van mij.
Ik heb ook zomaar een kaartje gemaakt, nou ja zomaar... Als je overal rond gaat kijken, is alles in rood, roze, mooi en de liefde begint overal op te bloeien, daar kan ik natuurlijk niet ongevoelig voor blijven, dus heb ik ook een kaartje met een Penny Black stempel gemaakt.

Ik wil met de volgende challenges meedoen:
- Penny Black Saturday Challenge - Love is ...
- PTW - Have A Heart
- Wild Orchid Challenge - Love is …
- By the cute and girly - Red Is All Around Us

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: cardstock en scrappapier "Liefde"
Stempels: Penny Black en tekst "Love is"
Ponsen: Magnolia bloemen en MDesign blad, embossing achtergrond "harten" en MS borderpons "Hartjes"
Embellishments: mini hartjes, roosje
Color Medium: Cat's Eye, distress inkt, smooch, copics

Bedankt voor het kijken en groetjes

11 opmerkingen:

  1. What a really sweet card.
    Thanks for joining in the PBSC this week.

    Domi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker vrolijk kaartje Ula.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje! En weet je al naar wie je die gaat sturen maandag?
    Groeten Miranda
    www.laulijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en schattig kaartje Ula!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een lief kaartje! PB stempels zijn ook zo lief. En helemaal in de mood voor valentijn.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is lovely! Thank you for playing along with the Papertake Weekly challenge, sorry that my comment is so late!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card, such sweet mice. Thanks for joining in at By The Cute And Girly, hope to see you again for the next challenge.

    ** Kate **

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A real cutie, love your image.Thanks for joining us over on the BTC&G. Carolxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula