Volgers

maandag 28 februari 2011

Magnolia Bruidspaar DT card...



Het is weer maandag, dus tijd voor een nieuwe challenge bij DML: doe deze week gezellig mee en wij komen jouw creatie bewonderen!!! Challenge #2 is dit keer bedacht door ons teamlid Thea en gaat om TWO OF EACH dus om van alles twee te gaan gebruiken. Wij willen graag twee verschillende design papers, stempels (tekst niet inbegrepen), lint en decoraties zien.

Deze week worden we gesponsord door Harlekino.
Als je meedoet met deze challenge kijk HIER wat je kunt winnen.
Neem ook een kijkje op de blogs van andere DT meiden (je kunt ze in mijn sidebar vinden).
Ga eens bij Dutch Magnolia Lovers kijken en doe mee, ik ben er zeker van dat jullie met prachtige creaties voor de dag komen!

Hier is mijn kaart ter inspiratie voor deze week. Ik heb de gemaskeerde stempeltjes bruid en bruidegom gebruikt. Ik heb het papier van een Maja Design serie genaamd "Paula" gebruikt.

Ik wil met de volgende challenges meedoen:
- Stamp something - something with flowers
-
Wild Orchid Challenge - anything goes

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier:
parelmoer donkerbruin cardstock en scrappapier Maja Design "Paula"
Stempel:
Magnolia's
Ponsen:
Magnolia bloemen stans, MS borderpons en MD Creatables 0152
Embellishments:
parels, glitter, parel draad 3 mm, raffia lint en organza lint
Color Medium: Cat's Eye, Copics

dikke kus

10 opmerkingen:

  1. prachtig is dit romantische en stijlvolle kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart ula...leuke details.
    En je hebt het zo mooi ingekleurd, toppie...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige romantische kaart Üla!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi en stijlvol trouwkaartje Ula....toevallig heb ik vrijdag ook een kaart gemaakt met dit stelletje...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Ula.
    Heel mooi papier en wat een mooie bloemen heb je gemaakt.
    Het bruidspaar is schitterend aangekleed en helemaal in love.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Ula! Ik vind dit zo'n lastige challenge. Maar ja daar is het een challenge voor of niet?
    Mooie kleuren gebruikt, maakt het extra deftig.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ula , ik had hier nog niet gereageerd op jouw mooie kaart voor onze 2e challenge. Ik vind hem supers ! Zo stijlvol in die bruine tinten. Mooi gekleurd. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitternde kaart!! Erg mooi in die bruintinten.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula