Volgers

dinsdag 22 maart 2011

Er was eens een klein visje....



Ik heb bij Magnolia Stamp Lovers de challenge Buttons and Bling met mijn 50 jaar jubileum kaart gewonnen!!!
Kennen jullie dat ook, zo veel ideetjes dat je niet meer weet met wat als eerste moet je beginnen?Ik heb 6 projectjes bedacht en ik ben met ze allemaal tegelijk begonnen, maar eerlijk gezegd word ik een beetje gek ervan. Dus toch maar de knoop later doorhakken (hulp gevraagd van mijn kids) en de rest even opzij gezet. Ik heb nu een kaart voor een meisje gemaakt zoals jullie kunnen zien. Een dan voor eentje, die van de zeemeerminnen houdt. De schelp-kaart met mijn Cricut uitgesneden en een easel kaart ervan gemaakt. Ik heb veel glitter, dew drops en strass-steentjes gebruikt. Ook mijn verzameling van Sizzix en Quickutz dies kwam hier erg goed van pas. Het is ook mijn volgende ontwerpje en die kunnen jullie in mijn winkeltje als SVG, MTC en pdf bestand vinden. Kijk ook bij mijn andere Cricut projectjes.

Deze kaart doet mee bij:

- Magnolia stamp lovers - die cuts
- Wild Orchid Challenge #19 – Dieing to punch it out
Bedankt voor jullie reacties
groetjes

10 opmerkingen:

  1. prachtig is dit originele kaartje met al die leuke details, en succes met al je nog lopende projectjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jee wat is dit mooi zeg, een schitterend patroon! Schitterende details heb je gebruikt! Veel succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, gefeliciteerd met je gewonnen prijs zeg, dit is ook weer een hele mooie, leuk die schelp easel! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ula,Van Harte Gefeliciteerd met je gewonnen prijs super gaaf zeg.
    En deze kaart is ook weer al zo leuk.
    Wat heb je veel leuke details gebruikt.
    Soms zeg je wel eens waar heb ik al die spullen voor en dan ineens komen ze weer van pas.
    Ik zeg altijd ik doe niets weg of verkoop niks.
    Veel succes met de andere projectjes,'k ben benieuwd.

    Fijne dag Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerrddd leuk hoor, en lief kaartje is dit ook xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ula , ik ken dat : Te veel ideetjes in je hoofd en te weinig tijd !! Deze kaart is in ieder geval super gelukt ! Wat een schatje. Wat zal ze daar blij mee zijn. En proficiat met je gewonnen prijs ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een superkaart geworden.
    Helemaal top dit model ook.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wowwww Ula,wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUWW Alles klopt aan deze kaart. De kleuren, de vorm het papier echt alles!!!
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs en succes met deze challenge!!
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ula,
    het is altijd leuk, om te zien, wat je voor prachtig kaartjes maakt :-)
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula