Volgers

zaterdag 31 oktober 2009

Halloween-Sketch #38




Zo toch nog een kaartje gemaakt, maar dan voor de eerste keer op thema Halloween.Ik vind erg leuk om te kijken wat de andere dames voor dit feestdag hebben gemaakt. En toch vind ik zelf, dat het nog niet echt iets voor ons hier in Nederland is.Of toch wel, wat vinden jullie?
Wij hebben hier onze eigen lichtjesfeest, die gezellig en lekker met veel snoepjes is.En helemaal in Noord-holland hebben we St.Maarten (11 november).Waar de kinderen met zelf gemaakte lampions met lichtje 's avonds lopen en zingen voor de deur.Dan tevreden verdwijnen ze snel in het donker vlug naar de volgende voordeur.

Wat ik wel erg leuk vind is huis binnen en buiten met pompoenen versieren om toch nog extra van de herfst te genieten (zolang het WEL droog blijft) .... ;D
Ik ben dit keer flink aan het bewerken geweest, omdat ik niet echt een halloween stempel heb...

De sketch van SASSC 38 vond ik erg leuk om te gebruiken bij maken van mijn kaartje.
Het kaartje doet hier ermee:
Secret Crafter Challenge -Halloween

Papier:
Bazzix cardstock zwart en oranje, design papier van SEI- Moravia
Stempels:Penny Black

Ponsen:blaadje, cricut spin en pompoenen border, bosskut, nestabilities ovaal en cuttlebug achtergrond herfstbladen
Embellishments:label en blad lint

Color Medium:Cat's Eye, copics markers, Sakura glossy pen

Bedankt voor het kijken en groetjes

6 opmerkingen:

  1. hij is toch heel geslaagd hoor, ziet er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje :-)
    Bij ons in Duitsland in de buurt van Köln lopen de kinderen ook op St. Maarten met zelf gemaakte lampions van deur te deur om snoepjes te krijgen, dat is heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ulla
    Je kaartje is erg leuk geworden.
    Ik vind helloween wel leuk.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awww...cute card!
    Thanks for joining us at the SCSC!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Ula, aww your card is gorgeous I love the PB image and the design papers so pretty thanks for joining us at scsc hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute card! Thank you for playing along with The Fresh Batch this week. Hope you join us again.

    Jen SAS DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula