Volgers

woensdag 24 maart 2010

Paaskaartje #3




Zo hier heb ik er nog eentje klaar en ik moet er nog twee maken, dus opschieten !
Alleen 1 stuk blijft in Nederland, de rest gaat verder, waar ze mee doen met Paas-kaartjes.Toch zijn ze zeker leuk om te maken en het zonnetje helpt ook even mee ... heerlijk door het raam naar binnen te schijnen.Nog even tenminste, dus zo lang het duurt genieten maar en een wandeling wordt hier ook op prijs gesteld!
Ik heb het kaartje weer klein gehouden 13,5x 13,5 cm en door de kleuren, heb ik geprobeerd simpel te houden.Ik had helaas geen narcis bloemen thuis, dus heb ik  geprobeerd zelf te maken.Ik heb ook een van mijn favoriete merk stempels gebruikt en een van de nieuwe serie.Ik heb de sketch van Carole van Penny Black Challenge gebruikt.Omdat het erg eenvoudig was, paste die erg goed bij mijn kaartje en egeltje stempel

Bedankt voor het kijken en groetjes

5 opmerkingen:

  1. Hoi Ula,
    wat een leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt.
    Het is de juiste kaart om ermee bij de challange van Bianca Kalksma meetedoen.
    Als je wilt kan je eens kijken - de link na de blog van Bianca vind je ook op mijn blog:

    http://biancakalksma.blogspot.com/2010/03/each-card-is-unique-challenge-4.html

    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh wat is die lief op dat prachtige vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig kaartje Ula.....en je hebt heel mooi gekleurd!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk lente en paaskaartje heb je gemaakt Ula.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful card and I love those daffodils.....thanks for joining in the fun this week at PBSC..hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula