Volgers

maandag 2 augustus 2010

Opdracht kaarten




De eerste zijn al klaar en in plaats van twee heb ik drie stuks gemaakt.Het ging net zo lekker, dus maar snel nog een extra voor later gemaakt.Het ging om kaarten voor hele kleine meisjes en die maak ik niet zo vaak.De Oma kwam twee ophalen, maar toen ze de derde zag naam ze die ook mee!
Geen extra kaart dus, maar wel zeer tevreden Oma en nog een vast klantje erbij. ;D Ze nam nog een andere kaart mee, dus gingen meteen 4 grote kaarten mijn huis uit. Altijd even wennen als ze weg zijn. Ik kan soms moeilijk afscheid nemen van mijn kaarten en sommige blijven gewoon bij mij! Erg hé !

De laatste moet ik nog maken, maar eerst moet de foto nog geleverd worden, dan weet ik het pas hoe ga ik die maken. Ik ga verder met de andere creaties dan kaartjes en als ze klaar zijn laat ik zeker ook nog zien.

Bedankt voor het kijken en groetjes

5 opmerkingen:

  1. wow wow wow ula they are all gorgeous and so cute hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en zo lekker vrolijk zijn deze kaartjes, en hihi ik heb ook moeite om mijn kaartjes weg te doen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ula,
    wat een vrolijke kaartje zijn dit.
    Echt super leuk.
    Heb er ook wel eens moeite mee hoor om mijn kaartjes weg te doen.
    Ik zet ze dan ook altijd een paar dagen op de kast in de kamer. kan ik er even van genieten(LOL).

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Ula,
    dit zijn leuke kaartjes voor kleine meisjes en zo vrolijke kleuren.
    Heel leuk :-)
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are so pretty. Love the vibrant colours!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula