Volgers

woensdag 29 september 2010

Animals ...




Binnenkort is het al Dierendag, dus nog een goede reden om een kaart voor deze speciale dag te maken. En zo heb ik ook meteen een kaart voor de kinderen. Dit keer heb ik voor gemaskerde stempeltjes van Karen gekozen om het wat feestelijk te maken. Ik ben op zoek gegaan naar een sketch en dat werd Sketch # 121 van Friday Sketchers. Ik heb verder niet te veel versiering gebruikt, omdat het papier al druk genoeg is. Ik heb weer uit eigen collectie een tekst stempel gebruikt. En ben je benieuwd, dan kun je ze HIER bekijken.

Ik doe mee aan:
- Karens Doodles Nederlandse Uitdagingen Blog #30 - Dieren / Animals
- CES Challenge #5 - Animal Antics
- Friday Sketchers - Sketch # 121

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: cardstock en scrappapier 
Stempels: Karens Doodles en eigen digi tekst 
Ponsen: EK borderpons embossing snoep en nestabilities  
Embellishments: smooch, gossy gel, perlen-pen, lint,  
Color Medium: Cat's Eye, copics

Bedankt voor het kijken en groetjes

15 opmerkingen:

  1. wat is dit een lekker vrolijk kaartje, prachtig gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke, vrolijke kaart! Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles Nl.
    Groetjes Greet (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk,vrolijk en toepasselijk kaartje geworden voor de 4de oktober.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke kinderkaart Ula.....je wordt er helemaal vrolijk van....je hebt de stempel mooi ingekleurd...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is just beautiful and the image is so sweet. Thanks for taking part in this weeks CES Challenge!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kinderkaart Ula .
    Ik vind hem echt geweldig, gaaf papier en wat heb je de olifant mooi ingekleurd.

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuke combinatie heb je van deze twee digi's gemaakt...echt een FEESTJE om naar te kijken :) Mooi ook die gevouwen bloem (molentje).

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Ula,super afdrukje,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh, wat is ie leuk Ula! Goed idee om die 2 schatjes te maskeren! Leuk dat je weer meedoet met Karens Doodles NL.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lekker vrolijk kaartje
    Heel veel succes bij Karen's Doodles NL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Renske (gast dt)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke vrolijke kaart, leuk dat je meedoet met Karens Doodles, groeten Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kaart ,vrolijk feestelijk,
    leuk datje meedoet aan karen doodles nl
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk deze combi van feestende dieren!
    Leuk dat je meedeed met de challenge. De winnaar wordt a.s. donderdag bekend gemaakt maar de nieuwe challenge staat alweer op ons blog. Doe je weer gezellig mee?
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula