Volgers

woensdag 13 oktober 2010

Mijn PC heeft het opgegeven!!!!

Hallo lieve mede-bloggers, voorlopig kan ik hier geen nieuwe kaarten plaatsen ... :(
Mijn PC is vanaf gisteren DOOD!
En dat doet echt pijn, zo merk ik ook erg goed hoe erg ik eigenlijk verslaafd ben geworden aan dat ding. Nu begrijp ik Sandra helemaal ... haar computer is ook stuk.
Allerergste is, dat ik niet bij mijn eigen bestanden meer kan komen.
Ik voel me vandaag al wat zwakjes en ook een beetje geïrriteerd ... zal ik nu al ontwenningsverschijnselen hebben ... ;D
Ik mag gelukkig even gebruik maken van de laptop van mijn kids, mar ja die willen zelf ook graag erop.

ik hoop tot snel weer
groetjes

7 opmerkingen:

  1. ow wat erg ula. Sterkte ermee hoor, zou ook niet weten wat ik zonder mijn PC zou moeten.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och jee, zouden ze het samen hebben afgesproken Üla? Balen zeg! En nu? Repareren of wordt het een nieuwe? Sterkte met de afkickverschijnselen ;)
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wat een ramp, zou het ook niet redden zonder pc, veel sterkte met de ontwenningsverschijnselen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tis gewoon verschrikkelijk, ik leef echt met je mee, ik zou ook niet weten wat te doen hoor.
    Groetjes en ik hoop dat er snel een oplossing voor je komt, Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Ula....dat is echt een ramp....wij hebben 2 dagen zonder internet gezeten en dat was al bijna niet te overzien....dank je wel voor al je lieve berichtjes op mijn blog....ik kan merken dat jij de kaartjes altijd goed bekijkt...ik hoop dat er snel een oplossing komt voor je probleem!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Ula dat is echt een ramp. Ik weet dat ik het een keer had en dat ik toen ook pas merkte hoe vaak je de pc gebruikt. Ik hoop dat je gauw weer een nieuwe hebt of dat deze gemaakt kan worden.
    Liefs margret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Ula, wat jammer, ik hoop de ontwenningsverschijnselen zullen niet te groot worden. Veel succes bij het oplossen van dit probleem...
    Groetjes
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula