Volgers

vrijdag 19 november 2010

Hobby & visite

Het was een hele drukke week hier. Donderdag waren twee hele leuke kennisjes bij mij geweest. Het was het erg gezellig met hun en het werd een beetje laat, maar ja dat is niet erg als je de hele tijd over je hobby hebt. Ik heb laten zien wat ik in mijn paradijs heb en gebruik. Er werd goed opgelet en veel geschreven.  Wij hebben geen tijd gehad om te knutselen en net de tijd over voor de koffie en thee.
De dames zijn rond 23.00 uur vertrokken met lange boodschappenlijsten, de afdrukjes en een paar kaarten. Sommige winkeliers zullen blij zijn met een paar klanten, die binnenkort binnen komen.  ;P

Mochten jullie ook op mijn blog kijken meiden, dan bedankt voor alle gezelligheid en gelach en snel tot ziens weer. ;D Vrijdag heb ik ook mijn cricut terug gekregen en hoe ook ... helemaal nieuw in plaats van de oude!!!
Gisteren weer lekker bezig geweest met een paar kaartjes en met mijn cricut.

groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula