Volgers

zaterdag 30 april 2011

DE WINNAAR IS !!!!


Wat leuk, dat jullie mijn trouwe volgers en ook andere bloggers met mijn candy mee gedaan hebben! Heel erg bedankt voor al jullie leuke berichtjes en ik vind het geweldig te horen, dat jullie mijn kaartjes mooi vinden!
Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen en ook iedereen, die heeft besloten mij te volgen.
Bij deze welkom nieuwe volgers!
Om jullie niet langer in nieuwsgierigheid te laten zitten, heb ik inmiddels een winnaar van de Candy getrokken...
de gelukkige dame (omdat alleen dames mee hebben gedaan) is...... :
.... MARGRET
Erg veel plezier met je gewonnen prijs!

Wil je ook contact met me opnemen via mijn email, dan weet ik het ook waar de mal naar toe moet.

Nogmaals bedank iedereen!
groetjes

3 opmerkingen:

  1. heel leuk om mee te doen hoor Ula, en gefeliciteerd voor Margret xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. margret van harte gefeliciteerd met je prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie!!! Ik kan het niet geloven dat ik heb gewonnen. Alvast bedankt Ula! Ik mail je zo even mijn adres.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula