Volgers

dinsdag 24 mei 2011

Pale & Pretty Pastels...Colour challenge



Ik ben een zeer fanatieke stempel gebruiker en verzamelaar en ik vergis me niet maar ik ben gelukkig niet de enige, dus mijn afwijking is niet ernstiger dan bij de andere kaartenmaaksters ;D
Maar sommige stempels hoe mooi ze zijn, blijven gewoon in de kast liggen!
Hier ook zo'n een. Een heel lief stempeltje van Whiff of Joy. Ik wilde ook een paar kaarten met een getal hebben en al een tijdje geleden een voor DML gemaakt, maar toen met een 10. Nu heb ik weer een met cijfer 18 klaar. Ik vond het leuk om juist voor deze challenge van PTW - Pale & Pretty Pastels te maken en de kleuren spraken me zeer aan. Ik hoop, dat julie het een hele leuke uitdaging vinden en doen lekker mee.
Ik wens jullie heel veel plezier en succes!

Bedankt voor het kijken en groetjes

13 opmerkingen:

  1. wat een schatje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zoet kaartje geworden.

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Ula in deze pastelkleurtje.
    En wat leuk die 18 super gaaf.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous, beautiful card Ula.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous, pretty card, just love the shape, the papers you have used and your gorgeous butterflies.

    Hugs,
    Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely colors and so fun that you made no. 18 the shape of the card!

    Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuk kaartje voor een 18 jarig, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterend en wat een heerlijke zachte kleurtjes heb je gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ula , eindelijk kan ik weer reactie's achterlaten....Prachtig kaartje met idd. een hele leuke stempel. Perfect voor een tiener die 18 wordt. Mooie kleuren gebruikt. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stempels verzamelen?? nee hoor dat ken ik niet. hihi. Geintje. Zoals je weet verzamel ik ook allerlei stempeltjes en daardoor blijven sommige stempels inderdaad liggen.
    Deze kaart is weer erg mooi. Mooi die pastel tinten.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onwijs mooi pastelkaartje !
    met idd een lief stempeltje, mooi geheel heb je ervan gemaakt daar zal vast een tiener heel blij van worden na ontvangst :)
    xx Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Ula,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Just beautiful ula love all the butterflies x

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula