Volgers

vrijdag 3 juni 2011

Feestje uit kinderdromen...



Met het nieuwste papier van Magnolia kun je echt alle kanten op. Ik heb hetzelfde papiertje gebruikt als bij mijn vorige kaart met Tilda alleen nu met zeer schattig beertje van Popcorn the Bear. Ook hier weinig extra's, alleen een paar bloemetjes, hartje, pareltjes op het randje en mijn eigen digi tekst stempel. Deze kun je HIER vinden.

Met dit kaartje doe ik mee met de uitdaging van:
- Pollycraft - Be my Teddy Bear
- Digital Tuesday - Animal Friends
- Creative Inspirations - Cute bears / animals

Bedankt voor het kijken en groetjes

8 opmerkingen:

  1. Hoi Ula , wat een ontzettend schattig kaartje !! Lief beertje met al die ballonnen....je hebt hem mooi ingekleurd. Ik vind het altijd lastig om beesten in te kleuren. Mooie kleurencombinatie. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kleurencombinatie Ula...het beertje is ook schattig ingekleurd!...je tekststempel is top!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een superschatje.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige schattige kaart zeg en dat papier is zeker mooi. groet majo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi ULa wat een heerlijk vrolijk kaartje is dit.
    Super leuk en feestelijk met al die ballonnen.En dat hartje maakt de kaart ook nog eens heel lief.
    Fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk en prachtig kaartje Ula, heerlijk die kleuren en dat leuke stempeltje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Absolutely beautiful card the design, colours and image look superb thank you for joining us at Digital Tuesday this week.
    Hugs
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Ula,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula