Volgers

vrijdag 12 augustus 2011

Wij zijn weer terug!...


Hoi, hoi, allemaal,
Wij zijn weer terug van onze vakantie. Wij hebben het geweldig gehad en ontzettend goed met het weer getroffen!
Lekker warm gehad en niet te tropisch en ik heb zelf ook nog een kleurtje eraan overgehouden. Normaal houd ik helemaal niet van zonnen en zorg ik goed dat ik dik genoeg onder de zonnecrème (met hoge factor) gesmeerd zit! ;D
Wij hebben veel gezien en gedaan en de kinderen wilden liefst nog langer blijven (wij ook trouwens). Door dat alles heb ik GEEN (bijna) computer gemist! Dus ik ben wel een beetje afgekickt!!! ;D
Maar thuisgekomen en het nodige uitgepakt heb ik mijn PC aangezet om een beetje hier rond te kijken in het blogland!

Ik schrok wel een beetje van alle berichtjes in mijn postvak, maar het allerleukste vond ik jullie reacties die jullie trouw in mijn afwezigheid hier hebben gelaten!
DANKJEWEL allemaal daarvoor!
Het blijft altijd leuk om ze te lezen. Ik ga langzaam ook bij jullie rondkijken. Ik neem aan dat jullie ook niet stil hebben gezeten. Ook een beetje denk ik door het weer. Wat een trieste aanblik na al die mooie zonnige en warme dagen. Het zal niet gaan om op al jullie creaties een reactie te laten, maar ik ga ze wel zo veel mogelijk bekijken!
Voordat ik het extra druk krijg met mijn DT werk, dus niet alleen creaties maken maar bij deelnemers kijken en leuke tutorials voorbereiden, hier binnenkort meer bij KD NL ;D
Mijn inspiratie is nog even op vakantie gebleven en mijn hoofd nog vol zon en gezellige uitstapjes. Maar als ik mijn spulletjes weer bij elkaar leg (die heb ik daarvoor netjes opgeruimd zodat binnen en op de tafel het een beetje schoon was als de buurvrouw de bloemen en de kranten kwam verzorgen ;D).
Dan hoop ik dat ik genoeg nieuwe ideetjes binnen krijg!

Nogmaals bedankt en snel tot hoors
lieve groetjes

4 opmerkingen:

  1. Ha Ula....fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie....tuurlijk is het weer heerlijk thuis en zeker om weer te gaan bloggen en scrappen....maar geniet nog maar een beetje na voordat je je er weer helemaal op en in stort!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Üla,

    Fijn dat je weer terug bent in blogland heerlijk dat je zo hebt genoten.
    Langzaam aan kom je weer wel in de scrapwereld, al duurt het hier ook wat lang, lekker nog even nagenieten van de vakantie.

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug in blogland Ula! Heerlijk dat je zo een fijne vakantie heb gehad.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WELKOM THUIS !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula