Volgers

dinsdag 22 mei 2012

EKEF #116 - Kleurenuitdaging




Het is zeker ook voor jullie merkbaar, dat ik een beetje stilletjes geworden ben op mijn blog.
Maar bij mijn opleiding die ik nu volg, word ik overspoeld met huiswerk en dan is nog het huis met alles erop en eraan.
Door veel werk, heb ik dus minder tijd voor mijn hobby of ben ik al een beetje moe.
Maar goed ook de tijd voor mezelf moet ik ook proberen te maken en voor mijn werk als DT.

Vandaag hebben we voor jullie een nieuwe uitdaging bij het  EKEF blog. Het Team Roze is aan de beurt om de voorbeeldjes te gaan voorbereiden. Kijk dus snel HIER wat voor mooie creaties de meiden van DT hebben gemaakt. De thema is: Kleurenuitdaging Kraft-Wit-plus één (optie is vriendinnen).

De sponsor voor deze uitdaging is:



Ik heb bij de kleuren wit en kraft nog groen gebruikt, wat heel leuk past bij mijn klavertje.
Ik werd geïnspireerd door de spreuk en zo is mijn kaart ontstaan. Ik hoop dat het op tijd bij de ontvangster aangekomen is, omdat ze altijd op mijn blog kijkt. ;D
De stempels zijn van Karen's Doodles.

Bedankt voor jullie lieve reacties

12 opmerkingen:

  1. Hoi Ula , dat snap ik goed hoor , dat je het nu druk hebt met andere dingen. Heb je wel een leuke verjaardag gehad ?? Dit kaartje is weer top ; vind de spreuk gaaf. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi en origineel kaartje.
    Heel mooi ingekleurd ook.
    Groetjes,

    Peggy *Mollemieke*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Ula, nog van harte met je verjaardag!!! Je kaart is werkelijk weer super zeg!!! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm prachtig Ula.
    Deze klaver is wel een heel superleuk model.
    En nog van harte met je verjardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk modelletje dit kaartje erg mooi gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gemaakt Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk zeg, geweldig!!!!
    Veel succes met je studie en alles, wat zal je het druk hebben...
    Ik zag dat je gister jarig bent geweest, nog van harte gefeliciteerd!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog proficiat Ula!
    Wat een mooi klavertje vier heb je gemaakt met die leuke, uitbundige mensen!
    Succes met je studie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Ula! Mooie kleurencombi heb je gekozen.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart Ula en het modelletje steelt helemaal de show!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ula,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Hier is echt aandacht aan besteed!

    Groetjes,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is die geweldig mooi geworden Ula!! Die vorm vind ik echt leuk!
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula