Volgers

zaterdag 7 juli 2012

Een nieuws!



Ik wil graag iets met jullie delen, maar als jullie het verder gaan lezen, zullen jullie misschien denken... heeft Ula het nog niet druk genoeg???
Mijn antwoord is ja, maar ik vind het zo leuk, dat ik toch de stoute schoenen heb aangetrokken en samen met mijn vriendin Margret, gaan we beginnen met de uitdagingen-blog voor mensen die graag hun creaties maken met een snijmachine:
CREATIVE CUTTING CHALLENGES.
We hebben al een paar leuke sponsors gevonden en we hebben ook een oproep op ons blog staan. :D

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ook even een kijkje gaan nemen.

7 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met jullie nieuwe challengeblog, Ula.......ik kan helaas niet deelnemen, aangezien ik alleen de vagabond heb...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig goed idee.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg, succes!!!
    Ook ik kan daar niet aan meedoen, heb geen snijmachine....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, veel succes en plezier met het nieuwe challengeblog! Ik ga het zeker in de gaten houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat spannend voor jullie. Ik heb geen snijmachine... maar veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ula , dat vind ik idd. erg knap van je dat je dat er nog bij gaat doen .... helaas heb ik geen snijmachine. SUCCES !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel succes en veel plezier bij deze nieuwe uitdaging!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula