Volgers

maandag 29 oktober 2012

CCC #5



Vandaag gaat de nieuwe uitdaging bij Creative-Cutting-Challenges van start. En al zeg ik het zelf, leuk voor de komende tijd van het jaar! Maak een Home Decor!
De uitdaging heeft nog een optie: Een kaartje maken voor een ziek kind in de familie of voor "Post voor Kanjers"!
De nodige informatie kunnen jullie HIER vinden.
Mijn DT collega's hebben ook hele mooie en originele creaties gemaakt. Neem dus een kijkje op ons blog en laat je inspireren.
De sponsors voor deze challenge zijn:

Plot4Fun

en

Shery K Designs



En hier mijn creatie. Een mandje voor wat lekkers (geen ontkomen aan) in deze tijd van het jaar.
Maar het mandje kan makkelijk ook de hele jaar gebruikt worden. ;D
Ik heb het met design papier aangekleed en met een paar zelfgemaakte bloemen.

Bedankt voor jullie lieve reacties

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooi mandje is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk mandje heb je gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig mandje Ula. Ik had hem stiekum :-) algezien natuurlijk. Die bloemen zijn ook goed gelukt.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi mandje Ula, prachtig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend mandje heb je gemaakt.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula