Volgers

dinsdag 19 februari 2013

EKEF #155




Vandaag laat ik jullie een heel andere kaart zien, dan ik normaal maak. Deze heb ik voor EKEF nieuwste uitdaging gemaakt en zonder een cute stempeltje!!
Van onze sponsor: Stempelfeest hebben wij leuk en kleurrijk design papier en afdrukjes gekregen. Dus alle DT leden gingen ermee aan de slag en moeten jullie zien wat mijn collega's voor leuks hebben gemaakt.
Het thema voor deze week is: "Gebruik vlaggetjes op je creatie".


Bedankt voor jullie lieve reacties

6 opmerkingen:

  1. Wauw Ula, wat een vrolijke kaart heb je er weer van gemaakt meis! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke en vrolijke kaart is het geworden Ula!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk kaartje Ula, suuupers!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superkaartje zeg!! Erg mooi! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk en leuk dat openklap gedeelte!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie uitwerking van het vlaggetjesthema Ula!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula