Volgers

dinsdag 11 juni 2013

C&S #171





Met deze nieuwe uitdaging van C&S gaan we terug in de tijd.
En daar gaat juist de nieuwste uitdaging over: "Maak een creatie n.a.v. één van onze workshops". Deze kan je vinden rechts in de sidebar, vermeld ook duidelijk bij je inzending welke workshop je hebt gebruikt.
Team Turkoois was hiervoor weer aan de beurt. 
De sponsors voor deze keer is:


Zo ben ik begonnen met mijn portefeuille (workshop 58), niet te groot, maar ruim genoeg en ook nog ontzettend leuk om te maken. Ik heb een snijpatroon voor mijn Cameo ervan gemaakt, handig als ik het een keer kleiner of juist extra groot wil maken. ;D

Bedankt voor jullie lieve reacties

6 opmerkingen:

  1. vindt hem zo leuk Ula , toevallig ben ik er ook een aan het maken, omdat we dit weekend een 40 jarige bruiloft hebben.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit schitterend gemaakt Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan Ula!!
    Prachtige portefeuille is het geworden!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula