Volgers

donderdag 1 augustus 2013

Start maandelijkse scrap-uitdaging...

Hallo allemaal,
NIEUWE UITDAGING MAANDELIJKSE uitdaging
speciaal voor SCRAPPERS!!!
bij het challengeblog Cards & Scrap !!!!


Lees snel verder...
Vandaag, 1 augustus 2013, is de aftrap van onze maandelijkse scrapuitdaging speciaal voor scrappers. Deze maand is dat "alles mag" als het maar een scrap-layout is.
Voor deze geweldige leuke nieuwe maandelijkse uitdaging gaat Crealies deze uitdaging sponsoren met een prachtige prijs.


En ook de scrap-designers van team Roze zijn lekker aan de gang gegaan met deze "alles mag" uitdaging (zolang het maar een layout is).
Klik HIER om door te gaan naar het Cards & Scrap challengeblog!
Doe gezellig met ons mee!
Je heb maar liefst tot 28 augustus de tijd om mee te doen en kans te maken op de mooie prijs gesponsoord door Crealies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula