Volgers

maandag 14 oktober 2013

CCC #29







Vandaag begint een nieuwe uitdaging bij het CCC blog. Het thema voor deze keer is: "RECEPT 1 lint, 2 brads, 3 bloemen of 3 embellishments".
Moeten jullie gaan kijken wat voor mooie en originele creaties mijn DT collega's hebben gemaakt.
De sponsor is The Paper Shelter.

The Paper Shelter

Ikzelf heb als digi van onze sponsor voor "How You Doin'?" gekozen.
Het is zo'n leuke en schattige stempel.
Mijn embellishments heb ik met acrylverf en daarna met crackle lak en glitter bewerkt. Het designpapier heb ik ook nog met twee soorten structuurpasta en leuke stencils bewerkt.

Bedankt voor jullie lieve reacties

3 opmerkingen:

  1. Hoi Ula
    Schitterend model kaartje. De crackle lak is leuk, past helemaal bij de hartjes, mooi.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ula,
    een super creatie , met mooie kleuren.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart Ula.... leuke kleuren en model!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula