Volgers

donderdag 3 april 2014

Ferrerodoosje anders




Hier nog een leuke creatie. Het patroon is van Cards-etc-Shop (Ferrero two box). In plaats van chocolaatjes heb ik zeeproosjes erin gedaan. Behalve versieringen, heb ik alles met mijn Cameo gemaakt. De papaverbloemen heb ik zelfgemaakt. Hier heb je niet per se een snijmachine voor nodig. Je kunt de patronen ook in PDF formaat krijgen, zodat deze ook met de hand geknipt kunnen worden.

Ik doet mee met de volgende challenge:
-Bij Oma Dee- maak géén kaart

Bedankt voor jullie lieve reacties

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk om te zien dat je met hetzelfde patroon steeds weer een heel andere creatie maakt! Ook deze is weer prachtig.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje Ula, super mooie kleuren.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww wat heb je dat schitterend gemaakt,
    echt super mooi ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan en een fijn weekend.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula