Volgers

maandag 2 juni 2014

Extra inspiratie CCC #45 - gebruik knopen op je creatie



Hier mijn creaties voor de lopende uitdaging bij CCC: "Gebruik knopen op je creatie". De tag heb ik met mijn Cameo uitgesneden en ben daarna lekker met mixed media te werk gegaan.
En wat heb ik ervoor gebruikt? Bijna alles, hihi.
Gesso, Viva Decor verf, Glimmer mist, structuur pasta, stencils, klei, embossingpoeder nog wat glitter en natuurlijk erg veel knopen! In het kader heb ik wat ruimte gelaten voor de naam van een jarige.
De sponsor is:

Marleen stelt een waardebon van € 12,50 ter beschikking.... wie wil dat nou niet winnen?!?!
En alsof dat nog niet genoeg is, gaan wij bij meer dan 20 deelnemers de onderstaande mal van Marianne Design verloten.

De uitdaging loopt tot zondag 8 juni. Dus je hebt nog een week de tijd om gezellig mee te doen!
Veel succes!

Bedankt voor jullie lieve reacties

4 opmerkingen:

  1. Ontzettend gaaf flessenlabel Üla. Als ik lees wat je allemaal gebruikt hebt, had ik wel even om een hoekje willen kijken toen je ermee bezig was ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super gave creatie Ula.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergave creatie Ula !!!
    Helemaal te gek.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een schitterende creatie Ula! Super mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula