Volgers

zaterdag 3 januari 2015

Foto albums met wenskaartjes






Voor iedereen eerst nog beste wensen in het nieuwe jaar!


Ik weet dat het erg stil op mijn blog is geworden, maar ja, mijn werk en opleiding ernaast nemen veel tijd en energie in beslag.
Maar ik wil wel proberen af en toe wat hier te plaatsen en wat nieuws te maken.
Over nieuws, dat zijn nog mijn creaties die ik voor mijn collega's al een tijd geleden heb gemaakt.
Dat was mijn tweede poging om iets met mix media te maken.
De eerste is een stuk rustiger geworden en daarom ook goed geschikt voor mijn experiment.
Ik heb geprobeerd de smaak van mijn collega's erin uit te laten komen.
Gelukkig waren beide dames er wel blij mee.

Bedankt voor jullie lieve reacties

4 opmerkingen:


  1. Woww wat heb je dat prachtig gemaakt, en ook in mooie
    kleuren, tof hoor ☺

    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw, wauwie!!!! Dit ziet er wel heel gaaf uit zeg. Super leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en persoonlijke albums Üla!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend, heel mooi. Origineel ook.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula