Volgers

zondag 11 oktober 2015

Tweeling




Veel te lang geleden en daarom is het ook zo stil hier op mijn blog.
Het komt door mijn opleiding en nu fase 3 en dan gelukkig ook het laatste jaar.
Ik knutsel af en toe wat, maar lang niet genoeg als ik het zou willen.
Ik moet nog wat geduld hebben en mijn opleiding heeft nu de hoogste prioriteit!
Ik maak wel af en toe kaartjes of andere creaties op verzoek.
Hier ook een die ik laatst heb gemaakt.
Een van de nieuwe digi's van Mo Manning en voor een tweeling. 

Bedankt voor jullie lieve reacties

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Ula :-)

    Succes met je opleiding, dat is nu even belangrijker ook al is knutselen wel leuker ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker een tijd geleden Üla! Maar je opleiding gaat voor. Je bent het kaarten maken nog niet verleerd, je kaart is schitterend!
    Groetjes Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er reuze lief en mooi uit en ja de studie gaat voor alles want dat is goed voor je toekomst!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula