Volgers

zaterdag 3 februari 2018

Gek op bloemen








Al een half jaar ben ik in de ban van foamiran bloemen. 
En eindelijk kun je dit product ook in Nederland kopen! 
Het heet: Flower Foam en is van Le Crea Design.
Je kunt ze als sets in kleurenmix kopen of per één kleur. Vandaag heerlijk hiermee gespeeld en hier ook het resultaat. Jullie kunnen zien dat ik verschillende mallen heb gebruikt, maar je kunt de bloemen ook gewoon met een schaar uitknippen.
Afhankelijk van de breedte van de bloemen krijg je ook een ander resultaat. 
 En nog een voordeel: bij het verzenden worden de bloemen niet platgedrukt. 
Zij houden hun eigen vorm.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloemen Ula. Fijn dat je de gebruikte mallen erbij gezet hebt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend resultaat Üla!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula