Volgers

maandag 26 september 2011

Kerstkaart voor DML #16...


Hier mijn bijdrage voor de nieuwe challenge van DML.
DT lid Christa heeft een nieuwe uitdaging voor ons bedacht: Maak een kaart ZONDER design-papier en gebruik ALLEEN 2 Magnolia-stempels.
Echt heel erg leuk en voor mij speciaal. Ik kon weer heerlijk met mijn embossing mal spelen. Ben je benieuwd naar de andere voorbeeldjes, kijk dan op ons blog. Wij hebben weer hele mooie prijzen voor jullie!
Om er een beetje in te komen, heb ik weer een kerstkaartje gemaakt. Alleen nu weer, zoals ik het noem... de wiebel-kaart. Het is niet zo groot en is van een halve cirkel gemaakt. Nog steeds erg leuk om te doen, dus komen er zeker nog meer. ;D
Verder twee Magnolia stempeltjes (kerstboompjes en het kindje op slee) uit de oude series, maar ze blijven voor altijd leuk! Ook nog Mariannes stansje met kerstboom en Magnolia stans met hekje. Lekker veel sneeuw, glitter, dew drops gebruikt en pareltjes gemaakt.

Bedankt voor het kijken en groetjes

9 opmerkingen:

  1. wat een schatje, prachtig is dit originele kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje!!! Lijkt me nog niet makkelijk zo zonder designpapier maar het is jou in ieder geval prima gelukt!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty van een kaartje Ula!! Mij lijkt het erg moeilijk zonder design papier, maar jouw kaartje ziet er schitterend uit zonder design papier!!

    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een moeilijke challenge lijkt mij maar jij hebt een schitterende kaart van gemaakt, je mist hier geen DP. Super gedaan!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt Ula.
    Heel knap.
    Lijkt mij vet moeilijk zo zonder design papier.

    Liefs, lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Ula wat een geweldig kaart!!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww Ula,wat heb je dit prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi en lief kaartje Ula!

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een lastige uitdaging hoor; geen designpapier gebruiken. Maar jij hebt weer iets heels moois gemaakt.
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula