Volgers

zaterdag 29 oktober 2011

Mijn PC is weg..

Ik zit nu op de computer van mjn dochter dit berichtje te schrijven, omdat die van mij we gisteren voor de reparatie hebben weggebracht. Er is iets met de harde schijf mis en ze gaan eerst een controle ervan maken en binnen 1 week hoor ik meer!
Dus voorlopig 1 week zonder!!!!
Om mijn zware verslaving tegen te gaan, kan ik alleen lekker gaan knutselen, maar om iets nieuws hier te plaatsen zal voorlopig niet gaan. Ik mis al mijn bewerkingsprogramma's en mijn printer! :((
Ik ben dus voorlopig veel minder hier te vinden, omdat 's middags mijn dochter voor haar school erop is of met vriendinnen erop bezig.

Ik ben nu iets aan het uitproberen en als het werkt, dan heb ik misschien voor velen van ons een gouden TIP!!!
Ik was al gisteren ermee bezig geweest, maar 's avonds gingen we lekker uit eten (Grieks) :P
Wij gingen met de kids onze 21-ste trouwdag vieren.
Ik hoop tot gauw weer. Ik ben blij te lezen, dat jullie mijn mini boekje leuk vonden!

groetjes

1 opmerking:

  1. Wat vervelend voor je Ula....we kunnen niet meer zonder onze PC hè?....je maakt me nieuwsgierig met je gouden tip!!...proficiat met je 21e trouwdag...wij gaan over 2 weken Joop z'n verjaardag vieren bij de Griek!
    Knutsel ze en fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula