Volgers

dinsdag 5 juni 2012

EKEF# 118 - Schets 27 (optie Sarah of Abraham)




Het is weer dinsdag en ook weer tijd voor een nieuwe uitdaging bij Elke Kaart Een Feestje!
Deze week is het de beurt aan team Rose en ze hebben prachtige voorbeelden gemaakt met de sketch.
Gaan jullie gauw kijken naar de leuke creaties van Team Rose op ons blog?
De sponsor van deze week is Doe@ding.

Hier ook mijn kaart en ik heb deze leuke de sketch gebruikt. Het is een kaart voor een man, dus liever niet te veel frutsels.

Bedankt voor jullie lieve reacties

11 opmerkingen:

  1. Je kaart is leuk , Ula !! En perfect voor een man .... Mooi gekleurd en die sterren erbij maken het extra mannelijk. Leuke vlaggetjes. Lieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Ula, wat een toppertje heb je weer gemaakt zeg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een plaatje geworden hoor!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Mooi ingekleurd en prachtig papier. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart. Leuke kleurencombinatie en deze stempel is super om te gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart, superleuk hoe je deze stempels gecombineerd hebt en prachtig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan dit kaartje.
    Ziet er perfect uit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi kaartje mooie kleuren voor een man leuk met die sterren en de vlaggetjes.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is weer heel mooi geworden.

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Ula!! Vrolijke vlaggetjes!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula