Volgers

maandag 11 maart 2013

Extra inspiratie voor CCC



Vandaag wil ik jullie lollipop treats laten zien, die ik voor Creative Cutting Challenges heb gemaakt. Jullie hebben nog een week tijd om mee te doen aan onze nieuwste uitdaging.
Het is leuk om te maken van b.v. restjes papier en met de kinderen te maken of als schooltraktatie uit te delen.
Ik heb ze simpel gehouden, omdat we ook kraft moesten gebruiken. Verder al een beetje voorjaarsachtig aangekleed.
Een andere voorbeeldje heeft Margret gemaakt en als jullie hier kijken dan zie je het ook.
Ik doe graag mee aan de uitdaging van:
- Paper Crafting Journey - Anything But a Card

Succes en bedankt voor jullie lieve reacties

2 opmerkingen:

  1. Schitterende schooltraktatie Ula.... jammer dat de onderste foto niet op het CCC blog staat.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a wonderful project and idea. Thank you so much for sharing with us at PCJ Challenge.
    Laine
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula