Volgers

dinsdag 14 mei 2013

C&S #167




Het is weer zover, vandaag begint een nieuwe uitdaging bij C&S blog.
Het thema voor deze keer is: "Geslaagd!!" en wij willen graag dat jullie een uiltje(s) op je kaart/LO gebruiken. Het is weer de beurt van team Turkoois om leuke voorbeeldjes voor te bereiden.
Ons sponsor is:


Ik heb een kaart in de vorm van een potlood uitgesneden en daarna een uil van Meljen's hiervoor gebruikt. Het brilletje heb ik met Glossy Accent bewerkt voor wat meer glazig-effect.
Zo'n kaart komt rond deze tijd zeker van pas!

Bedankt voor jullie lieve reacties

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Ula, en wat een schattig uiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Super leuke uil is dat ook!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Ula :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart met deze grappige uil!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige leuke kaart Ula.
    En die uil is echt zo toepasselijk voor deze uitdaging en zeker in deze tijd van de eindexamens komt ie vast goed van pas.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuke kaart Ula!! Mooie uil!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi Ula! Patroon van de kaart en de digi vind ik super!
    Liefs Margret

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula