Volgers

dinsdag 6 augustus 2013

C&S #179





In deze nieuwe uitdaging van C&S hebben wij weer een sketch en het thema is: "Cupcakes".
Team Turkoois was hiervoor weer aan de beurt. 
De sponsors voor deze keer zijn:


en


Ik vind werken met een sketch altijd leuk en soms ook extra makkelijk. Net als hier wist ik precies welk papier zou ik gaan gebruiken. Het moest iets van keukenpatroon en zoete kleuren van een cupcake hebben. Daarom heb ik op de achtergrond nog extra cupcakejes geëmbosd.
Nog wat glazuur op de cupcake zelf en een cirkeltekstje uit eigen collectie (te vinden in mijn winkeltje).

Bedankt voor jullie lieve reacties

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en grappig kaartje.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart, met mooie kleurtje.
    en de stempel vindt ik ook erg leuk
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ula
    Een hele leuk kaart heb je gemaakt. De kleuren die je hebt gebruikt passen mooi bij elkaar.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Ula!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuke kaart Ula.... gave stempels en prachtige details
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula