Volgers

dinsdag 3 september 2013

C&S #183




Met de begin van de nieuwe maand hebben wij bij de uitdaging van C&S altijd een sketch en het thema is: "Ja zuster nee zuster".
Team Turkoois was hiervoor weer aan de beurt. 
De sponsors voor deze keer zijn:


en


Hier mijn uitwerking van deze uitdaging en ook meteen mijn laatste!
Ik ben weer met een studie begonnen, dus heb ik veel meer tijd ervoor nodig.
Het is een vervolgstudie van mijn laatste opleiding in de zorg. En ik ben ca. 3 jaar ermee bezig.

Daarom wil ik de meiden van DT van C&S bedanken voor de leuke tijd, hun creaties die ook mijn vak genoeg hebben geïnspireerd. Het ga jullie goed!!! En ik kom zeker regelmatig jullie kunstwerkjes bewonderen.

De zoektocht naar geschikte papier was goed gelukt, niet alleen rood en wit, maar dan nog met extra glitter die helaas nu niet zo goed zichtbaar op de foto is. Deze opdracht vond ik persoonlijk erg leuk om te maken, omdat ik ook een "zuster" ben. :D
De digi is van onze sponsor Bugaboo en heet: "Eggbert nurse".
Nog wat glazuur op de cupcake zelf en een cirkeltekstje uit eigen collectie (te vinden in mijn winkeltje).

Bedankt voor jullie lieve reacties

11 opmerkingen:

  1. Een hele mooie laatste bijdrage.
    Succes met je opleiding. En ik blijf je volgen via je blog.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje heb je gemaakt, en jammer dat je gaat stoppen bij de C&S , maar ja een studie kan idd veel van je vragen.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, heel mooi geworden ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart, Ula!
    Jammer dat je met het DT moet stoppen. Ik wens je veel succes met je opleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, mooi die kleurencombinatie.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie laatste bijdrage Ula! Ik blijf gewoon al je moois volgen natuurlijk ;) Veel succes met de opleiding!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We zullen je leuke kaartjes gaan missen Ula!! Je deed ook al wat jaartjes mee! Jij ook bedankt voor al je leuke kaartjes en workshops! Heel veel succes met je studie en misschien tot ziens!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is echt errug gaaf Ula!!
    Jammer dat dit je laatste kaartje was voor C&S.
    Bedankt voor de fijne samenwerking in al die jaren!!! En heel erg veel succes met je studie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms moet je keuze's maken ....wel jammer dat je stopt bij C & S. Maar je gaat het druk genoeg krijgen denk ik. Petje af hoor dat je die studie gaat doen. Ik wens je heel veel succes !! PS. Je kaartje ziet er supers uit ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula