Volgers

maandag 14 oktober 2013

DML #66







Hallo allemaal,

Hier mijn tweede post voor vandaag.
Ook bij DML is weer de nieuwe uitdaging begonnen. Het thema voor vandaag heeft Hilde gekozen en het is: "Maak een kaartje in je favoriete kleuren + gebruik kant".
Lastig met lievelingskleuren, omdat ik van pastel houd en het meest nog van roze of blauw, maar in de loop van de seizoenen en afhankelijk van het thema neem ik graag ook andere kleuren.
Maar ik kon het goed op mijn kerstkaart combineren.
Daarnaast heb ik weer met acrylverf gewerkt en nog een paar nieuwe materialen uitgeprobeerd.
En ik heb glitter-, metallic- en crackleverf en ook mini pareltjes in de sneeuwvlokjes verwerkt.

Bedankt voor jullie lieve reacties

4 opmerkingen:

  1. ook dit is weer een leuke kaart hoor, zeker als je van pasteltinten houd.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ula,

    Zo te zien ben je heerlijk met allerlei materialen bezig geweest. Zowel je kaart als het tasje zijn weer ontzettend leuk.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Ula, kleuren zijn prachtig.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooi kerstkaartje , Ula !! Gaat het een beetje met de studie ?? Ik denk regelmatig aan je .... Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula