Volgers

maandag 19 mei 2014

Extra inspiratie CCC #44 - Gebruik kraft op je creatie





Hier mijn creaties voor de lopende uitdaging bij CCC: "Gebruik kraft op je creatie". De kaart heb ik met mijn Cameo uitgesneden en nog een beetje aangekleed. Dit is een step card en het is ook erg leuk om te maken. De bloemen zijn gemaakt met een mal, die bij CreaBest te koop is, net als kraft papier. Het stempeltje is van Mo Manning en de kaart heb ik op verzoek van een collega gemaakt. Zij vond de een beetje corpulente vrouwen erg grappig.
De sponsor is:

De uitdaging loopt tot zondag 25 mei. Dus je hebt nog een week de tijd om gezellig mee te doen!
Veel succes!

Bedankt voor jullie lieve reacties

4 opmerkingen:

  1. super kaartje Ula en heel mooi ingekleurd.
    vindt de tekststempel boven er zo goed bij passen
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart Ula. De stempel en tekststempel zijn zo leuk bij elkaar. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart Üla! Model blijft leuk, prachtig gekleurd en mooi versierd.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula