Volgers

donderdag 8 januari 2015

Afscheid







Zo doe je niks met je hobby en zo heb je iets heel moois en dankbaars om te maken.
Ik heb voor een collega (ja, weer een, hihi) een afscheidskaart gemaakt.
Na jaren werken, ging ze stoppen om verder met haar man te genieten.
Het moest het liefst een zo groot mogelijke kaart te zijn. Maar ja, je wordt ook een beetje door het formaat van het papier belemmerd. Dus ik dacht: ik maak het extra lang. Dat was niet alles: het moest ook een soort aandenken worden, dus ik heb toch wat extra aparts gemaakt.
Ik kan het nu laten zien. De collega heeft haar afscheidsfeestje gehad.

Bedankt voor jullie lieve reacties

4 opmerkingen:

  1. Wauw, dit was wel een werk Üla, maar prachtig gedaan. Deze persoonlijke 'kaart' zal vast wel een tijdje staan pronken bij je (oud) collega!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, persoonlijke kaart. Leuk zoals je de woorden op de "trapjes" hebt verwerkt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prac htige kaart Ula, Daar zal je collega (ex-collega) blij mee zijn geweest. Het is een beauty. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula