Volgers

vrijdag 18 december 2015

Hoog in de boom...



Ik ben door mijn broer gevraagd of ik ook een engel voor op zijn kerstboom wilde gaan maken. "Natuurlijk!", was mijn antwoord. Toen ik ermee begonnen was, leek het niet zo makkelijk meer.
Het moest een goede hoogte hebben, niet te wijd van beneden, moest wel stevig blijven staan en mooie kleuren die goed bij de rest zouden passen.
Eindelijk is het gelukt.
Ik heb met embossingmal, structuurpasta, pons, kant met witte bolletjes, mini goudslinger en glitter gewerkt. De basis heb ik met mijn Cameo ontworpen en gesneden.

Bedankt voor jullie bezoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula