Volgers

vrijdag 8 januari 2010

Kadootjes tijd...

Dit bericht blijft bovenaan staan t/m 8 januari. Scrol naar beneden voor nieuwe berichten.

Het is Kerstmis, dus ook de tijd van net ietje meer gezelligheid, samen doen en samen delen en ook lieve kadootjes.En daarom heb ik besloten ook een kadootje weg te geven aan de bezoekers van mijn blog!
Wat moet je doen om deze te kunnen krijgen? Niet erg veel.

1.Plaats een reactie op dit blog en vermeldt ook je eigen blog (bij Mr.Linky).
 
2. Plaats de link op je blog.

3. Je mag de volger van mijn blog worden, maar ALLEEN als je het zelf leuk vindt en mijn kaartjes leuk genoeg vind om te komen kijken.Het gaat mij niet om alleen het getal op de teller!
Simpel toch?
Dit kan tot 8 januari 2010 tot 's avonds 20.00 uur. Daarna wordt een winnaar uitgekozen.

Ik kijk dan wel of de winnaar ook daadwerkelijk aan alle eisen voldoet!
Dus geen dubbele aanmeldingen, je moet wel een blog hebben, etc.

Iedereen heeft kans om mee te doen ook de bloggers uit buitenland (maar alleen binnen Europa) !!!  SORRY Ladies !
Op 9 januari zal ik de winnaar bekend maken !!!
En dan wordt dat misschien jouw eerste kadootje in het nieuwe jaar!
 
Veel plezier met het meedoen  ;-)
groetjes


25 opmerkingen:

  1. Hey Ula!

    Ik ben nummer 1! Goed he? LOL Ik ga je candy zeker even op mijn blog vermelden.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ula,
    leuk idee ;-)
    Ik heb jouw cadeau met link op mijn blog geplaatst.
    Mijn blog: http://creativbaer.blogspot.com/
    En ik ben al volger van jouw blog en zie steeds met veel plezier, wat je voor leuk kaartjes geknutseld hebt.
    Groetjes en fijn weekeinde gewenst
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ula,
    Ik heb je candy op mijn blog gezet, ik mag graag bij je kaarten komen kijken maar had de laatste tijd weinig tijd voor gehad hoop dat ik nu weer vaker kan komen kijken, je kaarten zijn heel mooi;)
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ula,

    Leuk!! Ik heb een link op mijn blog :Stempelientje gezet en een volger was ik al.
    Kom ook gerust bij mij langs om mee te doen aan mijn candy.
    Groetjes van Stempelientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was al volger van je super mooie blog maar wil zeker meedoen voor dit gave doosje.... tja wat zou er inzitten, ben erg benieuwd!!
    Ik zet meteen een link op mijn blog!
    Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,hoi,Ula.
    Eerst en vooral wil ik je het allerbeste en al het mooie wensen voor het nieuwe jaar, ik ga je meteen volgen! Ik neem graag deel aan je candy want ik hou wel van verrassingen...
    Heel erg bedankt voor deze kans en ik kom vanaf volgend jaar zeker geregeld een kijkje nemen! Grtjs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello!!I
    Many thanks for the chance to win this nice candy. I linked it on sidebar. Many hugs from Larisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your candy just awesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. Linked candy on my sidebar.
    Greeting from Russia
    Ukka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Ula,

    wat leuk, zo'n verrassing! Ik kom via via op jouw blog uit en was sowieso blij verrast door het zien van je mooie kaartjes. Je bent van harte welkom bij mij ook een kijkje te komen nemen: irascreacorner.blogspot.com
    Ik wens je een fijne jaarwisseling toe en veel succes met je candy!
    Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ula,

    Wat lief dat je een cadeautje weggeeft. Nou volger was ik al, en de link staat ook op mijn blog hoor. Nou maar heel hard gaan duimen tot de 8e. Fijne jaarwisseling en alvast alle goeds voor 2010.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ula

    Wat leuk dat je een kado'tje weggeeft ik doe graag mee. Ik heb de link op mijn blog gezet en volger van je geworden want je maakt wel hele mooie kaarten
    Een hele fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2010

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo,
    Wat spannend, een pakje met?
    Ik heb me als volger aangemeld. Je maakt mooie dingen, dus zal ik zeker regelmatig op bezoek komen.
    http://chantalcards.blogspot.com/
    grtz Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ula,
    Ik kwam via via op je blog en aangezien ik gek ben op candy's waag ik graag een poging om dit kadootje te winnen.
    Ik heb je hele blog gekeken en ik vind hem er geweldig uitzien. Je maakt leuke kaarten! Ik ben dus je volger geworden niet vanwege de candy maar vanwege je kaartjes en je gezellige verhalen eromheen.
    Ik zou het leuk vinden als je ook eens op mijn blog komt kijken.
    Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hallo, Ulla

    I found your site by accident and your blog is a fabulous one and really enjoyed my visit.

    Thanks for the chance to win a lovely surprise - how exciting!
    I'll leave a link on my sidebar spreading the news for you.

    I have added your blog in my Google Reader.

    greetings from Germany
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Te gek Ula, zo'n surprise candy!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ula,

    Ik heb jou cadeautje op mijn blog gezet hoor!!!! Nou maar hopen dat we nog wat winnen. Ik vind het leuk dat je een candy doet.

    Groetjes Didy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo Ula,
    dein Überraschungscandy find ich toll, hab dein Candy in der sidebar verlinkt. Bin über Bloghope hergekommen und werd öfters kommen, bin ja auch jetzt ein leser
    lg gila

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk hoor je candy ik heb het op mijn blog gezet en ben je volger geworden xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind jou blog zeker leuk genoeg om volger te worden en kom snel weer een kijkje nemen.

    groetjes Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastic blog :-)
    Hello!!I
    Many thanks for the chance to win this nice candy.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Ula !
    Thanks for the chance to win this candy.

    Hugs Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Ula,
    Ik kwam op je blog en aangezien ik graag een poging waagt om dit kadootje te winnen.
    heb ik je candy op mijn blog geplaats;)

    Je maakt leuke kaarten!
    vandaar dat ik me aangemeld hebt als volger:)

    Ik zou het leuk vinden als je ook op mijn blog komt kijken.
    Groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I am really upset MrLinky does not count me at all. I tried to put my name in it for many times daily but it was vainly. Why? Maybe I can't take part in this candy by any reason& What is it then? sorry (((((((((

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hallo

    Alles gedaan wat je vroeg,leuke verrassing.
    Ben ook volger geworden.
    Je heb ook een leuke site.
    Kom ook eens bij mij langs.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula