Volgers

zondag 31 januari 2010

I love you ...X





Dit stempeltje
-FIRST KISS, heb ik van Karens Doodles gekregen als de volger van haar fantastische blog met zo veel prachtige en lieve digi stempels.Om even pauze te nemen van mijn projectjes en om haar te bedanken, heb ik dit kaartje gemaakt en sketch van The Sweet Stop sketch gebruikt.
Om deze mooie maar iets drukke papiertjes goed tot hun recht laten komen heb ik nog bruin kleur tussen gebruikt en ermee gespeeld in de vorm van golfjes (scallops).

Karen thank you very much and i am very happy whit me digi stamp !!! :D

Mijn kaartje laat ik mee doen met:
- The Sweet Stop sketch blog -SSS41-January 30
- Sweet Stampin Challenge blog - #11 - Scallops
- Crafty Card Makers - Hearts/Romance
- Cute card Thursday - Blooming gorgeous
- Spoon Full of Sugar - Freestyle

Bedankt voor het kijken en groetjes

22 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart en schattige stempel Ula !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en heel lief stempeltje!

    san x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje Ula en wat lief dat je op deze Karen Doodles bedankt voor haar digi stamp.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ula, dit is een heel prachtig kaart, wat een lief stempeltje heb je gebruikt - heel leuk :-)
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje prachtig is die in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is so pretty, such gorgeous papers & a fab image

    Thanks for joining us this week at Sweet Stampin

    Jan x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat een prachtige kaart Ula,lief die stempel,mooi papier zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So BEAUTIFUL! This card os just precious! Your STamp is soooooo cute. DP, color combo and colorsa re just wonderful! Thank you for joining us for this weeks "Sweet Stampin" Challenge. Please continue to come back and enter, your work is simply amazing! I am following, love your blog. Please hop on over and follow along with me too!
    HUGS
    Rach ~ Queen La Rubba

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een ontzettend leuke digi stamp. Ik vindt het kaartje heel leuk geworden. Je twee laatst geplaatste kaartjes zijn ook heel leuk geworden.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Perfect card for the challenges, love the flower scallops!
    stunning!
    thank you so much for joining us for a Sweet Stampin Challenge. I really hope that you will be joining us again soon
    love emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable card!! Thanks for joining us at The Sweet Stop!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig kaartje Ula......dat stempeltje is te gek!....bedankt voor het meedoen met Sweet Stampin!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Ula!

    Wat leuk dat je meedoet met The Sweet Stop en wat een schattig kaartje. Karen maakt echt hele leuke digi's he?

    gr. Renata
    Sugar Baby at The Sweet Stop

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh how gorgeous is this card? Thanks for playing at Sweet Stampin. x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk kaartje en wat een leuk stempeltje!
    groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous card - I love the papers you've used, the image, the embellishments and especially the lace.
    Jack (Crafty Cardmakers)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Ula, leuke kaarten heb je laatste tijd gemaakt zeg. Ik zat vandaag ineens te denken dat ik je al lang niet meer heb zien langskomen op blog. Maar je hebt vorige week nog een kaart geplaatst zie ik en die heb ik dan gemist. Ik sla tegenwoordig nogwel eens een paar kaarten over. Ik heb echt een dagtaak om te reageren overal en dat gaat niet. Hoe gaat het met de kindertjes die je thuis hebt/had...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Ula, leuke kaarten heb je laatste tijd gemaakt zeg. Ik zat vandaag ineens te denken dat ik je al lang niet meer heb zien langskomen op blog. Maar je hebt vorige week nog een kaart geplaatst zie ik en die heb ik dan gemist. Ik sla tegenwoordig nogwel eens een paar kaarten over. Ik heb echt een dagtaak om te reageren overal en dat gaat niet. Hoe gaat het met de kindertjes die je thuis hebt/had...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Ula this is gorgeous I love the cute couple and your colouring is just amazing hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love this card, so beautyfull
    Greetings
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula