Volgers

woensdag 28 juli 2010

Crafty Emma !



Emma heeft een nieuwe webwinkel Crafty Emma's Store en wil daar ook een challenge blog aan toevoegen. En ze zoekt 6 DT leden ervoor. Elke 2 weken maak je een kaart/project en er wordt ook verwacht dat je zelf een challenge kan verzorgen en plaatsen op het blog. Meer hierover kun je op haar blog lezen. ;) Tot 8 augustus heb je de tijd om te reageren en je hoeft alleen een linkje bij Mr. Linky neer te zetten en een berichtje op je blog plaatsen.  :D

Emma opend a new webstore called Crafty Emma's Store and now she'd like to have here own challenge blog. That means she is looking for 6 DT members. You have to make a card/project every 2 weeks and also take your turn for the theme of the challenge and post it on the challenge blog. Anyway, you can read more about the DT call on her blog. ;)
Until August 8 you have to place your name in Mr. Linky if you are interested and post about the DT call on your blog.  :D

groetjes

1 opmerking:

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula