Volgers

zaterdag 31 juli 2010

Feest in Holland


Ha, ha, ha! De kikkers heb ik al gehad, maar ... ik heb nog nooit een kaart met koeien gemaakt.
Dus het moet ook een keertje ook de eerste keer zijn.
Ik heb qua kleuren lekker zwart-wit gehouden, maar ik dacht aan de vakantie en de toeristen, dus de molens, tulpen, klompen en koeien. ;D
Lekker een een beetje Hollandse kaart geworden.
Bij Penny Black Challenge is dit keer thema READY STEADY COOK en ze vragen om: 1x cirkel, 2x papier en 3x bloemen, dan mag mijn kaart lekker mee doen.
Het thema bij Simon Says Stamp Challenge is We are all going dotty !

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Papier: wit en zwart cardstock en scrappapier met glitter en vlekken
Stempels: Penny Black
Ponsen: nestabilities en Marianne Design mal
Embellishments: perlen-pen, lint
Color Medium: Cat's Eye, copics

Bedankt voor het kijken en groetjes

9 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje geworden hoor.
    En ook zeker weer eens iets anders dan tulpen.haha

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem helemaal te gek Ula!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Ula

    fabulous card I do love the pb cows! thanks for joining us at pbsc

    Joey.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuk kaartje Ula.
    Echt super leuk plaatje van de koeien.
    Heerlijk Hollands.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. one super cute card ula.......thanks for joining in the cookathon at PBSC this week...hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula