Volgers

zaterdag 28 april 2012

Bloemen....





Vandaag heb ik deze kaart gemaakt. Het is buiten nog niet echt warm, maar het zonnetje die af en toe te voorschijn komt, zorgt wel voor extra warmte en vrolijkheid buiten. Ook zie je overal steeds meer jonge blaadjes en bloemen uitkomen.
Ik ben daardoor ook zelf extra vrolijk, dus bij deze.
De stempel is van Sue Miller "Sunny Side of Life" voor Addicted-to-Stamps en van scrapbookstampsociety.

Met dit kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge:
- Simon Says ,,,, Anything Goes!!!!

Bedankt voor jullie lieve reacties

8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje zeg, prachtige kleuren!!!!
    Fijn weekend!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een schitterende kaart Ula,vind de kleuren zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig met die vlinders en die bloemen!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou het weer hier is erg nat, al de hele dag! We hebben helaas geen zonnetje gezien:(( Maar je kaart is erg mooi en vrolijk, wat heb je dat mooi gedaan!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooow wat een prachtig kaartje, in geweldig mooi kleurtjes!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW ! Wat een heerlijke zonnige kaart in die kleurtjes.... Wij hebben gisteren ook heerlijk veel zon gehad. Eindelijk. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card! Love the colors!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

    Hugs...
    Melissa

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula