Volgers

dinsdag 10 april 2012

DML #30-Baby


Hier is mijn tweede bericht voor vandaag. Mijn eerste was voor EKEF Uitdaging (iets naar beneden scrollen).

Vandaag hebben wij bij DML een nieuwe opdracht voor jullie en deze is door Neline bedacht.
Maak een ronde kaart/creatie, gebruik de kleur wit met nog 1 andere kleur.

Ik hoop dat jullie het een leuke uitdaging vinden en massaal met ons meedoen!
Mocht je even een inspiratie nodig hebben, kijk op ons blog wat voor moois de andere meiden van DT hebben gemaakt!
Ik heb een 98% Magnolia babykaartje gemaakt. ;D
Alle spulletjes zoals bloemen, randje, krullen, label en het eendje komen van Magnolia, alleen het papier en de tekst op het labeltje is van Marianne design.
Ik heb zelf gekozen voor de kleuren: Wit met honinggeel. Het maakt dit kaartje een beetje zachter en warmer qua uitstraling.

Bedankt voor jullie lieve reacties

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Ula...je eendje is helemaal geweldig...je hebt een goed gebruik van Magnolia gemaakt...nog een fijne 2e paasdag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook helemaal super, wat onwijs leuk!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze is echt leuk Ula!
    Superlieve eend is dat ook zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Ula.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartjes helemaal te gek geworden.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh Ula wat een onwijs leuk kaartje, SUPERS!!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula