Volgers

vrijdag 1 juni 2012

Workshop #40

Vandaag heb ik voor EKEF een workshop voorbereid.
Jullie zijn het misschien al een beetje van mij gewend, dat ik graag en regelmatig kaarten in andere vormen maak. Hier nog zo een. Ik werd geïnspireerd door mijn zoektocht naar nieuwe smaken thee. En laatst heb ik thee met een vleugje honing gevonden. Lekker!
Eenvoudig patroon, maar je kunt zoveel versieren als je maar kunt en regelmatig  familie en vrienden ermee verrassen. Het model heb ik bij "A Path of Paper" gezien en ik heb het verder bewerkt en aangepast zodat het in een envelop van 15x 15 cm past.

Benodigheden:
- 1 A4 vel cardstock
- 1 vel design papier en een klein stukje van een andere kleur
- stempelafdruk
- schaar, potlood, dubbelzijdig plakband en lijm
en spulletjes om te versieren

Het patroon (als PDF, SVG, SS bestand) kun je HIER kopen.


Print het patroon uit, knip het los en teken het over op het cardstock.
Daarna hetzelfde met de tweede deel op design papier.


Plak twee dekseltjes op de label voor extra diepte, zodat het netjes boven blijft zitten.


Nu bepaal je de plaats van de label op de basiskaart en breng rondom stukjes dubbelzijdig plakband aan.


Daarna plak je een stukje met design papier op de basiskaart.


Dan kun je nog een stukje strip dubbel gevouwen op de basis kaart achter plakken als extra steuntje.



Nu kun je het lekker naar eigen smaak versieren.



Bedankt voor jullie lieve reacties en veel succes met maken!

13 opmerkingen:

  1. Super leuk weer Ula, het resultaat is prachtig!!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig theepotje, Ula!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOOOOOOOOOO Die is gaaf , Ula !! Ik heb heel wat theeleuten in de vriendenkring dus ik ga hem bij je aanvragen.... En zo van die vrolijke kleurtjes. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is helemaal super Ula. Ik heb je al een mail gestuurd. Echt een geweldig patroon en je hebt er weer een prachtige creatie mee gemaakt.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk Ula. Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart! Ik ben zelf nogal een theeleut (lust geen koffie), dus vind het een geweldig patroon. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een schitternede kaart echt een toppertje! Subliem!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super workshop heb je gemaakt !
    Heel erg mooi
    Groetjes,
    Peggy * mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww Ula,wat heb je dit schitterend gemaakt.
    Bedankt voor het patroon.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooow wat een geweldig kaartje heb je gemaakt, helemaal supers!!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Ula ik ga deze kaart zeker maken onwijs leuk
    gr,ans ..ben gelijk ook volger geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw meis, wat is je kaart weer geweldig mooi! Lieve Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula