Volgers

vrijdag 29 juni 2012

Workshop #44

Vandaag heb ik voor EKEF een workshop voorbereid.
En ook deze keer heb ik een kaart in andere vorm gemaakt. Ik werd geïnspireerd door de zoektocht naar makkelijke schoenen voor mijn stage! Ik heb in de winkel zo veel leuke en vrolijke slippers gezien, dat ik dacht ja dat ga ik bewerken in een workshop. :D
Eenvoudig patroon, maar erg leuk om te maken en door de kleurkeuze, maak je er meteen heel wat leuks van. Maar dat is niet alles!
Op de achterkant heb ik nog een doosje voor 4 Merci chocolaatjes geplakt, dus zodanig een dubbel feest voor de ontvanger!

Benodigheden:
- 1 A4 en 1 vel A5 vel cardstock
- 1 vel design papier en een klein stukje van een andere kleur
- stempelafdruk
- lint
- 6 eyelets
- schaar, potlood, dubbelzijdig plakband en lijm
en spulletjes om te versieren

De patroon (als PDFm SVG of SS bestand) kun je HIER kopen.

Print het patroon uit, knip het los en teken het over op het cardstock.
Daarna hetzelfde met de tweede deel op design papier.


Plak eerst design papier en extra mini slippers op het doosje zelf.


Nu bevestigt je de 6 eyelets vast aan de slippers, daarna een stuk lint doorheen en plak je het met sterke lijm aan de basiskaart vast.


Daarna plak je het Merci-doosje op de basiskaart.
Nu kun je het lekker naar eigen smaak versieren.



Ik heb de stempel van Mo Manning hiervoor gebruikt.


Mijn creatie doet mee aan:
- monicas creative madness - #10 Summer Theme

Bedankt voor jullie lieve reacties en veel succes met maken!

5 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi gemaakt en een leuk idee.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ulta, this is amazing! Love the summery feel of this. Thanks for joining us over at Cameo Creations!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ula,

    Bedankt voor het super gave patroon! Ben er vandaag heerlijk mee aan de gang gegaan. Lekker zomers.
    http://kimmieskaartjes.blogspot.nl/2012/06/enjoy-summer.html

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps ik zie nu pas dat ik jou schitterende workshop helemaal niet op mijn blog geplaatst heb! Sorry en ik vind het echt super mooi! Ik was te druk wat een oliebol is het niet! Nogmaals SORRY!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are so adorable! I love that sunbathing lady! Thanks so much for playing along over at Cameo Creations! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula