Volgers

zondag 5 augustus 2012

Een patroon voor mijn volgers...




Hallo lieve volgers,
Eerst wil ik jullie bedanken, dat jullie mijn blog en creaties mooi genoeg vonden om mij te gaan volgen!
Helemaal geweldig! BEDANKT!!!
Als je iets belooft moet je dan ook waar maken, dus bij deze...
Het patroon (PDF bestand) van deze kaart is voor jullie gratis te krijgen!
Maar een ding wat je wel MOET doen is, het ZELF aanvragen en een kort berichtje erover op je blog zetten.
Voor alle duidelijkheid, het patroon is voor iedereen die tot nu toe staat als mijn volger aangemeld!
Wil je het hebben, dan kun je het HIER aanvragen. Het is beschikbaar t/m 05-08-'12.

Alle NIEUWE volgers en bloggers hebben de mogelijkheid om het patroon HIER te kopen.

Ook mijn trouwe volgers, die keer op keer de moeite nemen om bij mij een reactie zetten, wil ik de gelegenheid geven om onderstaand patroon (doosje-schort) te winnen. Ik ga de geluksvogel vanavond rond 22.00 bekend maken!
En het is zover!!!!

.........
.........
..........
De winnaar is:
..... CHRISTA! .....




Veel plezier met knippen en maken! :D

Bedankt voor jullie lieve reacties

13 opmerkingen:

  1. Nou dat is weer een kunstwerk van je. super leuk :)

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blijft ons verblijden met je prachtige creaties. Ik kom altijd heel graag kijken bij je. Dank je wel voor je gulle cadeau. Mijn dochtertje wordt 20 september 4 en ik denk dat ze dit een geweldige kaart gaat vinden. Bedankt voor al je inspiratie.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ula, geweldig patroon, ik heb je net een mail gestuurd om het aan te vragen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Christa gefeliciteerd met je prijs. En wat een prachtig patroontje stel je voor ons beschikbaar Ula, super leuk. Ik ga je mailen!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kasteel heb je weer gemaakt Üla!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kasteel!!
    Knap hoor om elke keer weer een patroon te verzinnen en te maken.
    grts,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Christa Gefeliciteerd!
    Wat zijn het allemaal prachtige creaties geworden!
    Groetjes jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat ontzettend mooi weer! Supergaaf en Christa van harte meis! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauww wat een prachtige originele kaart weer, super mooi gemaakt!!
    hele fijne zondag.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ula,

    leuke kaartjes maakt u ook.

    Ik wil even laten weten dat ik uw creatie gemaakt heb.

    link ; http://cardsfrommyheart.blogspot.nl
    U bent bij deze uit genodigd om te komen kijken. Ik heb hem wel zo gesneden, dat de kaart kon staan..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Ula,
    Heel erg bedankt voor deze mooie kasteel kaart.
    Hij staat op mijn blog. http://chantalshobbyblog.blogspot.nl/2012/08/kasteel-kaart.html

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula