Volgers

vrijdag 24 augustus 2012

EKEF-Workshop #52

Omdat het vandaag weer vrijdag is, hebben wij bij EKEF een nieuwe workshop. Vandaag was het weer mijn beurt om het voor te bereiden.

Benodigheden:
- 1x A4 en 1x A5 vel wit cardstock en 1x rood 15x 15 cm
- 2 vellen design papier
- stempelafdruk
- schaar, potlood, dubbelzijdig plakband, 3D dots of 3D foam
en spulletjes om te versieren

En zoals jullie het misschien van mijn gewend zijn, heb ik weer een patroon voor jullie gemaakt. Het is een patroon van easel kaart (als PDF bestand) en je kunt het HIER vinden.

Print het patroon uit, knip het los en teken het over op het cardstock.
Daarna hetzelfde met het tweede deel op design papier.


Plak design papier op de basis-kaart.
Nu plak je weer het witte deel erop.  Het hoedje plak je iets verhoogd met 3D plakband.



Nu kun je het lekker naar eigen smaak versieren.




Ik heb het plaatje met de kabouter van Cameo hiervoor gebruikt.

Veel plezier met het maken!

Bedankt voor jullie lieve reacties

3 opmerkingen:

  1. Wooow Ula wat een geweldig super leuk kaartje!!!!
    Deze komt echt op mijn to do lijstje:)))

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super super super leuk zeg!!!!!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat is dit supergaaf zeg! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi,wat leuk dat je langs komt op mijn blog en ik vind het altijd leuk als je een berichtje achterlaat.
Vind je mijn kaarten mooi, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.
groetjes Ula